tirsdag 24. mai 2011

Utfordring : "SELVANGIVELSE"


 



Fra bloggen HAGEN PÅ GRANHEIM har jeg mottatt en blogutmerkelse/utfordring i form av å skrive en "selvangivelse".

Regelverket:
-Lenk til den som ga deg prisen.
-Besvar spørsmålene.
-Gi prisen videre til ti blogger.

Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)

1. Hvorfor startet du å blogge?
Jeg fikk lyst til å lage min egen blogg etter  å ha lest hagebloggen til en god venn. Dette ga meg inpirasjon til å lage egen Hageblogg "med någå attåt" :o) jeg startet faktisk 2 blogger, med hvert sitt tema. Har nemlig flere ting som opptar meg!

2. Hvilke blogger følger du?
Først og fremst blogger om hage og friluftsliv, interiør og livsstil, Foto..

3. Favorittmake-up-merke?
Det har jeg ikke. Jeg bruker  litt av hvert av merker, men er ikke så opptatt av selve merket, men av pris og kvalitet.

4. Favorittklesmerke?
Jeg er ikke opptatt av klesmerker, det viktigste er at jeg liker klærne og at de er behagelige å ha på. Jeg liker klassisk, litt sofistikert stil.Men ute i Hagen kler jeg meg som en "bonde" he he!

5. Ditt må-ha make-up-produkt?
Mascara. Enkelt og greit.

6. Favorittfarge?
Det må vel bli Blått i mange nyanser. Ellers er jeg glad i farger generellt.

7. Parfyme?
Lette, friske dufter med innslag av citrus og sjasmin. For tiden bruker jeg BVLGARI Extrème

8. Favorittfilm?
Det er mange... Men det må være en skikkelig Thriller!

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
 Thailand. Det er mitt favorittland. Jeg elsker menneskene, kulturen, maten og de vakre strendene og naturen der. Hvis jeg skulle besøke et land hvor jeg ennå ikke har vært, må det bli Japan. På grunn av Hagene og blomstene.

10. Still og besvar det siste spørsmålet selv!
Hva liker du best å holde på med?
Hagestell, friluftsliv og reising..og hygge meg med familen og gode venner!


Så skal jeg gi utmerkelsen/utfordringen videre til andre bloggere. Jeg velger å ikke sende den videre til fullt så mange, og har valgt ut 6 flotte blogger jeg liker å lese:


Den Hemmelige Hagen til Ingrid Andrea

PionSpion

Min Verden

Mias Hageliv

Parkveiens Hageglede


Turid Uten Tresko

Tar dere utfordringen og skriver deres egen "selvangivelse"? (Jeg må bare understreke at det er helt frivillig).

Lykke til :-)

3 kommentarer:

  1. Hei Helene :) Se der har du tatt utfordringen. Artig å høre mer om deg. Og så fint bilde av deg :)

    Thailand er visst et nydelig ferieland. Jeg har aldri vært der, men kjenner flere som drar tilbake igjen og igjen.
    Hehe, og jeg pynter meg heller ikke når jeg jobber i hagen :-)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Det är kul att läsa såna selvangivelser, undrar alltid lite om personen bakom bloggen. Japan låter som ett fint turistmål, men det blir väl aldrig av på mig, går och drömmer om Italien..
    Ha det fint :)

    SvarSlett
  3. Kjempehyggelig å bli lagt merke til, Helene, tusen takk for det! :-) Som bloggen min hinter om har jeg bestemt meg for å være award/utmerkelsesfri, men det betyr selvsagt ikke at jeg ikke setter pris på å bli nevnt. Hjertelig takk! :-) Som et alternativ setter jeg heller inn litt ekstra info om meg selv på bloggen min, under kategorien 'Om meg'. Stikk gjerne innom og les. Ha en fortsatt fin dag! :-)

    Klem, Turid

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)