fredag 26. august 2011

SORT

IDA med bloggen Sukkertøy for øyet har en utfordring gående som består av å finne noe sort i hjemmet. Hos meg er ikke dette vanskelig i det heletatt, for jeg er nemlig ikke hvit og landlig, hi hi ! Eller jo, på kjøkkenet - der går det i hvitt og lyse farger.
Jeg liker å ha forskjellig stil i hvert rom - da går jeg ikke så fort lei.
I stua går basisen i ensfarget lyse vegger og en sort salong, mørke tre-møbler og noe sorte lampeskjermer osv. Jeg pynter opp med puter og andre små ting som er mer fargesterkt. Fargene varierer etter sesong - og humør.
Jeg elsker den asiatiske stilen - gjerne litt ThaiBali, som det heter der borte. Jeg liker å ha min egen stil, uansett mote - men jeg blir nok litt preget av interiørmoten av og til : o )

Her er litt sort fra meg :










4 kommentarer:

  1. WOW, så superlekkert :O)
    Stilig med sorte innslag!
    God helg til deg!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Veldig stilig Helene, intet overlatt til tilfeldigehetene her;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)