søndag 13. november 2011

MANDAGSTEMA uke 46


Ny uke - nye muligheter - nytt mandagstema. Hørt'n før, kanskje? :o)

Først vil jeg bare takke for flott deltakelse også sist mandag! Veldig moro at så mange er med når man arrangerer en slik utfordring. Den tar litt tid, noe enkelte sikkert har merket...jeg ble ikke ferdig med kommentarer før igår:o)

Jeg har laget meg litt ekstra å gjøre - (men det er veldig gøy, da!)
 - nå med samlebloggen Fotoringen. Jeg inviterer alle til å ta en kikk H E R

Så til saken: Tema idag er: MØRKETID

Vi går nå den aller mørkeste tiden på året i møte. Hvordan opplever du denne tiden? Finner du gode fotomotiver ute? Eller blir det flest motiver innomhus? Mørketiden er fin for levende lys og fyr i peisen.
Og selv om det er dårlig med lys ute, er det ingenting i veien for å ta bilder!

Her er mitt bidrag - fra Tinn i telemark for ei ukes tid siden

Dette bildet er tatt ca. kl. 15 på ettermiddagen...



15 kommentarer:

  1. Spændende billede. Lys i mørke.God uge til dig.
    Jeg har problemer med at komme ind på fotoringen. File not found.

    SvarSlett
  2. Merker godt at det er blitt mørkere ute ja. Så det er bare å trikse litt med mobilen i mørket ;)

    SvarSlett
  3. Dramatisk bild! Och vacker trots att det är mörkt.

    SvarSlett
  4. Hej! Vacker bild över fjorden. ha en fin dag !

    SvarSlett
  5. Uhaja, det bliver mørkt nu, og det bliver endnu mørkere.
    I december har vi heldigvis så mange andre slags lys, vi kan glæde os over :-)

    SvarSlett
  6. Inte dåligt att bjuda oss på tre vackra månar ett ett vackert landskap! :)

    SvarSlett
  7. Vakkert bilde, november er egentlig en fin fotomåned, lyset er vakkert og så lenge snøen holder seg borte er jeg lykkelig, ha en god dag :-)

    SvarSlett
  8. Fantastiskt vacker bild du visar oss =) Ha en toppenvecka!!

    SvarSlett
  9. Flott bilde, men altfor,så altfor tidlig mørket.

    JA til en fin mandag

    SvarSlett
  10. Vilken läcker bild;-)
    Ha en skön vecka;-)))

    SvarSlett
  11. Stemningsfullt og vakkert bilde Helene :)) Artig med den lampen som lyser opp i forgrunnen, det skaper kontraster til tåken som ligger lengre ned i dalen. Flott!

    SvarSlett
  12. Super flot...godt "skudt" ;-)

    SvarSlett
  13. Det blir spennende bilder i mørketida. Herlig tema!

    SvarSlett
  14. Et dejligt billede, der lyser op i en mørk tid :-)

    SvarSlett
  15. Fint lys over bildet ditt, selv om det begynner å mørkne! -Margit-

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)