tirsdag 22. november 2011

VISSTE DU AT . . .

. . . . jeg har fått meg en splitter ny FOTOBLOGG?
Jeg har hatt det i tankene en stund, og nå er den en realitet:o)

Fotolidenskapen bare vokser og vokser, og da synes jeg det er på tide med en ren fotoblogg der alt dreier seg om foto og fotoutfordringer. Et sted hvor jeg kan eksprimentere og leke meg litt . .

Jeg  vil gjerne få invitere Dere til den nye bloggen, og jeg blir glad om Dere også har lyst til å følge meg der inne:o)


Klikk på bildet, og vips - så er Du der!!

Jeg kommer fremdeles til å oppholde, her inne på "Alt som er Vakkert", som er Hovedbloggen min.

Ha en forrykende flott kveld, kjære venner!




1 kommentar:

  1. Hei Helene!
    Jeg følger den nye bloggen din + fotoringen på min foto blogg:)

    http://fam2.nesland.net/

    Jeg startet fotoside for ca 4,5 år siden..men da det begynte å bli for mye kreativ/interiør der - måtte jeg lage ny kreativ blogg hihi:)

    Fotosiden har blitt litt lite prioitert, men kjenner lysten er på topp nå til å fotografere andre ting:))

    Ønsker deg en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)