tirsdag 3. januar 2012

Alt som er Vakkert på Facebook!!


Hallois, kjære Bloggvenner!

 Nå er endelig bloggen min på Facebook.

  Hvis du er fast leser av min blogg, hadde jeg satt stor pris på om du LIKER Facebook-siden til Alt som er Vakkert:o)

 Alltid hyggelig med tilhengere, vettu;o)

Facebook-siden finner du her!

Det finnes også en "Liker"-knapp til høyre på bloggen.

Her hos meg er det blitt vinter, med litt snø og et par kuldegrader. Det blir så mye lysere og triveligere når det er hvitt ute!


Jeg ønsker Deg en herlig januar-dag!

4 kommentarer:

  1. Jag kommer inte att göra det, eftersom jag bloggar anonymt. Hoppas det är okej!/Ezter

    SvarSlett
  2. GODT NYTT ÅR til deg.
    Klem M

    SvarSlett
  3. Lykke til med facebooksiden din, Helene :) Liker :)

    SvarSlett
  4. Så spennende, masse lykke til!

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)