søndag 15. januar 2012

MANDAGSTEMA #23


Velkommen til en ny runde med Mandagstema!
Som sikkert de fleste av dere vet, så har jeg ikke vært helt i topp form den siste tiden. Det blir mindre blogging, men Mandagstema - det er ukas høydepunkt for meg, så jeg svikter Dere ikke her:o)


Denne ukas tema vil jeg kalle
 SILUETTER / SILOUETTES


Bidraget mitt denne gang, er det faktisk ikke jeg som har fotografert - men min kjære mann. Han var ute og gikk tur rundt halve Oslo den dagen jeg ble operert, og han var da innom Vigelandsparken og tok bilde av en kar sikkert mange av dere har sett før - nemlig "Sinnataggen"


Da håper jeg Dere er klare for Siluetter! Jeg er som vanlig like spent:o)
Lykke til!



21 kommentarer:

  1. Søte sinnataggen, han har æ truffet 1 gang for mange år sia, da var æ i Oslo ilamme foreldrene mine, trur æ var 15 eller 16 år, og da var vi på besøk hos sinnaaggen og de andre :)

    Håper du føler dæ litt bedre nu, det tar nok ennu en stund til kroppen føler sæ skikkelig pigg etter en opprasjon, men æ ønsker dæ nu fortsatt masse masse god bedring :)

    Klem fra Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Koselige lille sinna-gutten ;-) Han har ikke jeg set siden jeg boede i Oslo, og det er i hvert fald 10 år siden. Fint bidrag for manden din, og fortsat god bedring. Kram Catherine

    SvarSlett
  3. kor flott bilde ...

    håper formen er bedre no ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Så flott at det gikk bra med operasjonen. Og vi får håpe at resultatene av prøvene vil bli like positive- lykke til ;:OD)

    SvarSlett
  5. Fortsatt god bedring :)

    ...og god natt :)

    ♦ Beate ♦

    SvarSlett
  6. Flot silhouette din mand har fanget...Fortsat god bedring...;-D klem

    SvarSlett
  7. Flot silhouette din mand har fanget...Fortsat god bedring...;-D klem

    SvarSlett
  8. Vigelandsparken er et fantastisk spændende sted, og det er et flot billede din mand fangede der..

    SvarSlett
  9. Vigelandsparken er en plass jeg enda her til gode å ha vært. Men har en kar som liget denne karen en smule da han var mindre og ikke fikk det som han ville :)
    Ønsker deg fortsatt god bedring
    og ei flott uke
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  10. Du visar en bild som jag verkligen gillar .. vilken skulptur så vacker som siluett :)

    SvarSlett
  11. Stilig tema du har valgt denne mandagen. Sinnataggen er jo et yndet objekt. Maå du ha riktig god bedring:)

    SvarSlett
  12. Jag tycker mycket om skulpturerna i Vigelandsparken. Jättefin siluettbild du visar. Önskar dig god bättring!

    SvarSlett
  13. Sikke en fin lille dreng i silhuet :-)

    SvarSlett
  14. Din siluettbild är riktigt snygg.
    Önskar dig god bättring. :-)

    SvarSlett
  15. Tänkte bara tacka dig för ditt engagemang med Måndagstemat. Tycker det är fantastiskt att du lägger upp det trots att du är sjuk!!!
    Hoppas att operationen var lyckad och jag önskar att du snart kryar på dig! Kram.

    SvarSlett
  16. Herlig siluett av Sinnataggen!
    Ønsker deg en god kveld!

    SvarSlett
  17. Flott bilde av "Sinnataggen". Håper det går bra med deg og at du får en fin uke!

    Irene

    SvarSlett
  18. Nydelig header!! :)

    SvarSlett
  19. Hej! Ja det var en bra siluett bild som du visar. Ha en fin dag !

    SvarSlett
  20. Hei:)

    Hang meg på i siste liten. Vi har hatt en deilig dag med akebrett på fortet. På veien hjem oppdaget min datter at skyggen fra akebrettene ble et hjerte... Det måtte vi jo gjøre noe ut av;)

    Så kom jeg på at jeg oppdaget den fine bloggen din, med spennende utfordringer. Så, her er mitt bidrag:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)