lørdag 28. januar 2012

MORGENSTEMNIG # 14


Hei og god morgen!
Da starter jeg opp med utfordringen MORGENSTEMNING igjen, dog noe tidliger enn planlagt. Jeg hadde egentlig tenkt å starte opp igjen før 1. lørdag i februar, men spontan som jeg er, ble det likevel Morgenstemning denne helgen også:o)

Morgenstemning er en fotoutfordring som går hver Lørdag og gjennom helgen! Her kan du være med om du har et bilde som indikerer en eller annen morgen stemning i dine øyne. Mye kan skape morgenstemning.Det er ingen begrensninger - bare hva morgenstemning betyr for Deg! Det kan være god morgenstemning - eller dårlig ! Kanskje du har opplevet en eller annen morgenstemning gjennom uka som har vært ? Eller tidligere i år? En morgenstemning som ga spesiellt intrykk? Det er lov å bruke arkiv-bilder! Husk at om du ikke har anledning til å delta på lørdag, så har du også en sjans på søndag. Fotoutfordringen varer hele helgen. (og er åpen frem til neste fredag!)

Siden dette kom like plutselig på meg som på Dere, har jeg ikke noe planlagt bilde til idag - så jeg bruker et fra arkivet. Nå ja, sååå gammelt er det da ikke.Det ble tatt en morgen denne uka som var:o)


Her har jeg stått i ytterdøra og foreviget morgensolen som kommer smygende nedover trærne!

Nå håper jeg at det er noen av Dere som er klare for å hive seg på helgens utfordring!

Velkommen til gamle og nye deltakere!

11 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Nydelig bildet!!Ja dette ga virkelig god stemning:)

    Velkommen som følger hos meg,håper du vil trives:)

    God helg!!

    Klemmer fra Linda:)

    SvarSlett
  2. Morgenstemingen blir helt perfekt med sol i vinerlandskap. Jeg blir gjerne med på morgenstemning. Ha en flott lørdag.

    SvarSlett
  3. Veldig stemningsfulle bilder som alltid Helene!
    Da skal vi se om det ikke blir morgenstemningsbilde herifra i løpet av helgen :)
    Ha en fin helg!
    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Fin udfordring. Jeg hopper med!
    Smuk, smuk morgen hos dig denne uge :)

    SvarSlett
  5. Wunderschön sieht das aus mit dem Licht der Sonne, als wären die Tannen mit weihnachtlichen Lichtern geschmückt.

    Lieben Gruß. Bina

    SvarSlett
  6. Så flott da, alltid gøy med morgenstemning og mandagstema. Men må jo si at det er ikke alltid like lett å finne et passende bilde, som jeg ikke har brukt før.
    Men da må jeg bare anstrenge meg litt, morro er det:O)
    Ha en fin helg, klem

    SvarSlett
  7. Nydelig morgenstemning hos dæ, skal bli med på morgensteming hos dæ.
    Gog helg, Helene,

    Hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  8. Hei
    Fantastisk flotte bilder du viser!!!
    Du fortjener virkelig en stor kurv med blomster...leste i den andre bloggen din at du har fått kreft. Hjelpe meg for en utrolig positiv jente du er. Du er et forbilde for mange. Jeg ønsker deg lykke lykke til!!
    Stor god klem fra meg

    SvarSlett
  9. Så fin morgenstemning hos deg Helene...her i nord er det ikke mye snø å skryte av!
    Kom fra hytta tidligere i dag...og har laget innlegg om din giveaway...så da blir det vel 8 lodd?

    Fortsatt godeste søndag ønskes deg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Hei! Slenger meg med i dag,jeg, så kanskje jeg kommer i gang igjen med litt fotografering og blogging :) Ønsker deg masse lykke til, skjønner at du opplever litt vel spennenda dager for tiden!

    SvarSlett
  11. Veldig fint snø bilde av tretoppene :-) Jeg har nu leveret min første bidrag til MorgenStemning. Hav en god uge alle sammen

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)