lørdag 18. februar 2012

VELKOMMEN TIL NY REISEBLOGG!

Noe må man ha å finne på når man har nok av tid..:o) Nok tid blir det fremover når jeg skal nærmest bo inne på Radiumen fremover.
Og nå har Reisebloggen min blitt en realitet!


Ta gjerne en titt H E R om du er interessert!! Bloggen er unner opparbeiding, og jeg lover - det blir mye spennende å finne her etterhvert, både av reisetips og egne reisebrev  +  +   +  :o)

Ellers går utfordringen MORGENSTEMNING her inne i helgen. Her Du lyst å være med, så klikker du H E R


Ønsker Dere en fortsatt
GOD HELG!


6 kommentarer:

  1. ønsker deg lykke til :) blogging er en fin tidfordrivelse...
    klem,magny

    SvarSlett
  2. LÅter spännande! Ska titta in där!

    SvarSlett
  3. Den skal eg kikke innom!

    Lykke til på Raiumen - har sjølv
    tilbrakt tid der - og det er faktisk ikkje den værste plassen du kan vere når ein først skal tilbringe tid på sjukehus...

    Ta deg tid til å vere med på aktivitetane som er der -
    når du orkar -
    det gjer dagane kortare og bedre :)


    Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei:)Så spennende med reiseblogg,jeg vil garantert bli en fast leser:))
    klem

    SvarSlett
  5. Så herlig med en reiseblogg! Jeg kommer garantert til å henge med på den! En av mine største lidenskaper er å reise!:)
    Så syns jeg det er så vondt med kreften din, jeg, Helene. Jeg skulle virkelig ønske du slapp det der..men når det først er sånn, så håper jeg av hele mitt hjerte at du får god oppfølging og at du kjenner deg ivaretatt. Og at du klarer leve med mot og i håp når du er der på Radium.
    Ønsker deg en nydelig søndag. God klem til deg

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker dig alt det bedste med behandlingen, og et stort tillykke med din nye rejseblog ;-) KLEM

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)