tirsdag 6. mars 2012

VINN ABONNEMENT PÅ MAGASINET "NATUR & FOTO"

Hei på Dere!
Nå er ny runde av Månedens Monochrome lagt ut hos Fotoringen! Denne gang kan du vøre med i trekningen om 1 års abonnement på det spennende bladet Natur & Foto!



Som Dere sikkert har merket, så har jeg ikke blogget så ofte som jeg pleier den siste tida. Formen er ikke helt på topp - samtidig som jeg har ventet på å starte strålebehandlingen. Det har tatt sin tid, men nå skal jeg endelig igang fra torsdag av. Jeg er spent på hvor eksakt mange behandlinger det blir, og når jeg blir ferdig.
Jeg kommer til å "bo" på pasienthotellet i uka, da det er behandlig hver dag utenom helger. Det går 3,5 timer med taxi og helseekspressen hver vei, så da synes jeg det er bedre å være i Oslo, og heller komme hjem i helgene.

Jeg kommer til å ha med meg fotoutstyret mitt - og selvsagt laptop'en, slik at jeg kan ha kontakt med omverdenen og fortsette bloggingen:o)

Jeg minner om den nye samlesiden for Giveaways/konkurranser som du finner ved å klikke på logoen under:
Her finner du Mange spennende Giveaways og konkurranser. Velkommen til å linke DIN Giveaway/konkurranse!

Jeg blir veldig glad om Dere vil linke m. bildet over, til denne siden. Jo fler som ser denne siden, jo fler Giveaways/konkurranser blir det å finne her:o)


Noen av Dere har kanskje også fått med dere at jeg har laget en ny Reiseblogg som heter Reiselyst


Bloggen er helt ny, men jeg har mange ideer om reisetips, reisebrev osv. Jeg har allerede et par innlegg som jeg holder på med og som snart skal postes:o)
Velkommen til å ta en titt HER

Jepp. Det var litt av det jeg hadde på hjertet idag!

Ha en fin kveld:o)

12 kommentarer:

  1. Hei Helene.
    Skjønner godt at ikke alle dagene er like gode, bra du endelig skal igang med strålebehandlingene , og at du blir der hele uken , det tar på og reise så lang vei som du har, ønsker dæ masse gode tanker og god bedring, formen kommer sæ nu etterhvert som du blir ferdig med behndlingene dine, ha en fin kveld, klem Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Synes du er utrolig dyktig og flink Helene!! Du er til stor inspirasjon på alle måter!! Ønsker deg lykke til med strålebehandlingen og alt godt i tiden fremover! Stoor klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Forstår godt at bloggingen ikke har 1.pri slik du har det nå, Helene. Har vært igjennom det samme med flere av mine nærmeste, så jeg vet godt hva du står oppi. Samtidig vil jeg tro at bloggen "løfter" deg opp litt innimellom. Ønsker deg all lykke på sykehuset, det er tøffe tak. Mangen tanker og klemmer til deg.

    SvarSlett
  4. En klem varmer alltid!
    Lykke til med strålebehandling.
    *KLEM*

    SvarSlett
  5. Hei Helene
    Imponerende at du orker å holde på, men kanskje godt på en måte, så man får drevet seg selv videre på et vis. Men pass på å ha krefter til deg selv også! Lykke til så lenge!
    Tirsdagsklem:)

    SvarSlett
  6. Gleder meg så ille til og følge reisebloggen din!
    Du er kjempeflink:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  7. Jeg er helt imponert over hvor mye du klarer å få til!
    Stå på men husk at helsen din er viktigst.

    Klem

    SvarSlett
  8. Sender deg all verdens med varme og gode tanker.
    Kan vel være godt å fokusere på litt annet enn sykehusopphold, og da er jo Blogglandia et bra sted å reise til!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  9. Sender deg all verdens med varme og gode tanker.
    Kan vel være godt å fokusere på litt annet enn sykehusopphold, og da er jo Blogglandia et bra sted å reise til!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  10. Hej! Kikar in och önskar en fin dag !

    SvarSlett
  11. Hei Helene :)

    Håper formen din er fin etter sykdomsperioden din.

    Det ligger en takk til deg på bloggen min ;)

    Natta :)

    //Beate

    SvarSlett
  12. Jeg er meget imponeret over at du kan lave så meget - og så oven i købet at du har dine personlige ting at kæmpe med. Jeg beundre dig Helene ^¿^

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)