søndag 27. april 2014

MANDAGSTEMA #116: Blomstrende trær!

Hei igjen folkens!
Det er siste mandagstema i april og herlige mai står for døren!
 Håper dere har kost dere i helgen og at mange av dere har hatt like fint vær som meg! Søndag krøp gradestokken opp til 23 grader i skyggen - slett ikke verst til april å være! Det meste som spirer og gror har virkelig kommet langet og trærne er grønne og fine! Mange av frukttrærne står i blomst, og det tenkte jeg kunne være tema denne uka!
 
 
BLOMSTRENDE TRÆR / BLOOMING TREES
 
Hos meg står morelltreet i blomst nå:
 

Jeg tar med et par bilder til, selv om det ikke akkurat kan kalles trær, men heller busker...

 
Mine tidligste azaleaer springer også ut i blomst nå, så nå kommer fargeklattene på rekke og rad :-)

 
 
Til slutt et bilde av den vakre brudespirea-busken, som i helgen har kommet for fullt..
 
 
Har ikke trærne begynt å blomstre hos deg ennå? Da er det selvfølgelig lov med et bilde fra arkivet - eller noe annet som spirer og gror :-)
 
Velkommen med bidrag til ukas:
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
Husk å linke tilbake til utfordringen!!
 
 

6 kommentarer:

  1. Absolutely beautiful photos!

    SvarSlett
  2. Så fint det blommar hos så många Hos mig är det nästan bara knoppar än...

    SvarSlett
  3. Hvordan får du bakgrunnen uklar? Er det en innstilling eller et kameraobjektiv? Uansett så er det utrolig fint:)

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder du har tatt, og takk for inspirasjonen til å ta med kamera til by`n i dag. Jeg heiv meg med :)

    SvarSlett
  5. Dear Helene,
    These are beautiful photos! I very much like especially the first and the last picture!
    Thank you for hosting that wonderful meme!!!
    Have a happy dance into the May :)
    Katrin

    SvarSlett
  6. gorgeous photos of the tree blossoms! love the colors.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)