onsdag 24. september 2014

MANDAGSTEMA - Utsatt på ubestemt tid.

Hei, hei!
Jeg er bare kort inne for å informere litt rundt fotoutfordringen Mandagstema


Jeg må dessverre utsette utfordringen en stund fremover. Jeg er rett og slett litt uinspirert for tiden. De siste ganger jeg har arrangert Mandagstema, har deltagelsen vært ganske lav. Det krever ganske mye jobb av meg å lage et nytt tema hver uke. Jeg har vært ganske opptatt med annet enn blogging  det siste halvåret. Jeg mye som krever fokus på andre plan om dagen, og må nedprioritere her på bloggen.
Mandagstema skal være morsomt og inspirerende å holde på med - det føler jeg ikke at det er nå, dessverre. Jeg kommer IKKE til å legge ned utfordringen, men må la den ligge brakk en stund, i allefall ut året.

Jeg kommer selvfølgelig med mer info ved oppstart igjen. Jeg må bare beklage at jeg ikke har gitt lyd fra meg tidligere, men den virkelige hverdagen har som sagt hatt førsteprioritet.

Jeg kommer nok til å blogge litt til og fra - men bare når det passer meg -  og blogglysten er der!


Da ønsker jeg alle Mandagstema-bloggere en flott høst!!

7 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Ja sånn er det med alt. Noen ganger er vi motiverte og bobler av blogglyst, mens andre ganger er andre aktiviteter mer inspirerende;) Her går det også i bølgedaler.
    Ønsker deg en flott høst;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Har lurt på det , om det snart begynner igjen . 46 som deltok ved forrige mandagstema , er ikke dårlig det da . Ta deg en pause du , så er vi klare når du er . Fin dag til deg ! Klem

    SvarSlett
  3. Skjønne dæ godt Helen, kos dæ med det du prioriterer nu for tiden.

    Klem Lisbeth :O)

    SvarSlett
  4. Forstår deg godt!
    Ta deg ei pause du.

    klem

    SvarSlett
  5. Ha en riktig fin høst du også. Klart det skal være kjekt å holde på med blogging og ikke et press. Håper du får igjen inspirasjonen så vi får se flere blogginnlegg fra deg :-)

    SvarSlett
  6. Tack för att du har orkat hålla på så här länge! Ser fram mot att du kommer tillbaka igen med nya krafter och massor av inspiration! Ha det så gott under tiden!

    SvarSlett
  7. Fullstendig lov å ta en pause, for man skal som sagt blogge fordi man ønsker, har tid og lyst. Jeg har vært med sånn til og fra nettopp av den grunn, og har vært superglad for alle temaene du har kommet med- selv om jeg ikke alltid har fått deltatt.

    Ønsker deg en fin førjulstid- selv om det kanskje er bittelitt tidlig enda :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)